Zadzwoń do nas:

+48 511 123 512

Polityka prywatności

Polityka Prywatności Serwisu "TrenAir"

 

1. Wstęp

1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników serwisu internetowego "Trenair" dostępnego pod adresem TrenAir.pl (dalej "Serwis").

1.2. Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu jest Startair Norbert Kasperek, z siedzibą w Warszawie, ul. Leżajska 3, 02-155, wpisana do KRS, NIP: 5222964853, REGON: 364893059 (dalej: "Administrator").

1.3. Ochrona danych osobowych użytkowników Serwisu jest dla nas priorytetem, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby dane były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).

2. Zakres przetwarzanych danych osobowych

2.1. Administrator przetwarza następujące dane osobowe użytkowników:

  • Imię i nazwisko,
  • Adres e-mail,
  • Numer telefonu,
  • Dane do fakturowania (w przypadku zakupów kursów lub szkoleń),
  • Inne dane dobrowolnie podane przez użytkownika podczas rejestracji konta lub korzystania z usług Serwisu (np. dane w formularzach kontaktowych).

2.2. Dane osobowe użytkowników są zbierane i przetwarzane w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez Serwis, w tym rejestracją na kursy, komunikacją z użytkownikami oraz świadczeniem innych usług edukacyjnych.

3. Cel przetwarzania danych osobowych

3.1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane w następujących celach:

  • Świadczenie usług oferowanych przez Serwis, w tym rejestracja na kursy i szkolenia lotnicze,
  • Realizacja umowy, w tym wystawianie faktur oraz obsługa płatności,
  • Komunikacja z użytkownikami, w tym odpowiadanie na zapytania, przekazywanie informacji o kursach, szkoleniach i usługach,
  • Wysyłanie informacji marketingowych, w tym newsletterów, tylko jeśli użytkownik wyraził na to zgodę,
  • Analiza korzystania z Serwisu w celu poprawy jakości usług.

4. Podstawy prawne przetwarzania danych

4.1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane na podstawie następujących podstaw prawnych:

  • Zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych lub w celu otrzymywania newsletterów,
  • Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w celu realizacji usług edukacyjnych, rejestracji na kursy i szkoleń,
  • Wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w celu wystawienia faktur, rozliczeń podatkowych itp.

5. Okres przechowywania danych

5.1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po tym czasie będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w tym w szczególności w celu zabezpieczenia roszczeń wynikających z umowy lub przepisów prawa podatkowego.

5.2. W przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych, dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody przez użytkownika.

6. Odbiorcy danych osobowych

6.1. Administrator nie przekazuje danych osobowych użytkowników osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do realizacji usług lub wymagane przepisami prawa.

6.2. Odbiorcami danych mogą być:

  • Podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, takie jak firmy obsługujące płatności online, usługi hostingowe, firmy księgowe,
  • Organy publiczne, jeśli wymagają tego przepisy prawa.

7. Prawa użytkowników

7.1. Użytkownicy mają prawo do:

  • Dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
  • Sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
  • Usunięcia swoich danych osobowych, tzw. "prawo do bycia zapomnianym" (art. 17 RODO),
  • Ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (art. 18 RODO),
  • Przenoszenia swoich danych osobowych (art. 20 RODO),
  • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w dowolnym momencie (art. 7 RODO),
  • Wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa (art. 77 RODO).

8. Cookies

8.1. Serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, analizy ruchu na stronie, a także w celach marketingowych.

8.2. Użytkownik może w każdej chwili zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polityce Cookies Serwisu.

9. Zabezpieczenie danych osobowych

9.1. Administrator podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych użytkowników, w tym stosowanie protokołów szyfrowania, zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem oraz regularne audyty bezpieczeństwa.

10. Zmiany w Polityce Prywatności

10.1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Prywatności. O wszelkich zmianach użytkownicy będą informowani poprzez zamieszczenie aktualnej wersji Polityki Prywatności na stronie Serwisu.

10.2. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich publikacji na stronie Serwisu, chyba że wskazano inaczej.

11. Kontakt

11.1. Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz prawa do ich ochrony należy kierować do Administratora pod adresem e-mail: trenairo@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu.

 

kontakt@trenair.pl
+48 511 123 512

 

Firma

Info

Social media

© TrenAir, 2024

© 2024 TrenAir